Final Fantasy
"No story is not worth hearing."

13
OOC
0
Lvl 30
0
Lvl 35
0
Lvl 40
0
Lvl 45
0
Lvl 50
Welcome!
into the world of Final Fantasy
FF is a text-based role-playing game based on the famous series made by Square Enix. Join us and bring your favourite fantasies and characters to life in this huge open world!
FORUM - INFORMATION - MEMBERS - GROUPS - SHOP - SEARCH - DISCORD

Add Reply
New Topic
New Poll

Point of no return, Aranea first
Nyx Ulric
 Posted: Apr 11 2017, 07:01 PM
is Offline

6
gil

Level 1
rogue
male ♂
27 y.o.
Awards: 1

My life is nothing. Giving the future to those who want to see it…is everything.
Hoe lang.. Dagen, weken. Wellicht zelfs maanden. Nee, zo lang kon het niet zijn geweest. De val van zijn, zo ongeveer, gehele leven. Oke, dat was ook weer dramatisch. Maar het verlies van Insomnia en het verraad van iedereen die hij als familie had beschouwd had diepe littekens zowel op zijn huid als daarbinnen in zijn 'o zo tere hartje' gelaten. Nou kon zijn huid en uiterlijk hem niet zo heel veel schelen. Wat meer pijn deed was het verraad van een groot deel van de Kingsglaive, vele met wie hij was opgegroeid, zij aan zij had gevochten en van zijn leven had genoten met hen. En als ze hem niet verraden hadden, dan waren ze wel dood of verdwenen.

Want hij had gezocht. Niet alleen naar zijn mede glaives waarvan hij zeker wist dat hij ze kon vertrouwen zoals Crowe en Libertus. Maar ook naar Lady Lunafreya en Prince Noctis. Het leek zowaar alsof hij de enige was op deze planeet hoeveel mensen zich dan ook om hem heen bevonden. Maar dan toch, misschien was hij wel de enige op deze planeet, of tenminste in dit gebied dat de horrors van de val van Insomnia met eigen ogen had meegemaakt. Niet dat hij hier nu zat als ptsd geval. Helemaal niet zelfs. Hij was vastberadener dan ooit. Hoe dan ook zou hij er alles aan doen om Insomnia terug te krijgen in de juiste handen. Zelfs al zou hij er zelf uiteindelijk voor moeten sterven. Het was nu eigenlijk eerst een kwestie van: 1. die juiste handen vinden. 2. een nieuwe Kingsglaive oprichten om de stad terug te krijgen en 3. een plan van aanpak bedenken hoe je een stad uit de handen van een 'evil empire' kan krijgen. Easier said than done.

Voor nu moest hij maar even aan taak 1 en 2 denken. Zijn absolute prioriteiten lagen bij het vinden en oprichten van een nieuwe Kingsglaive om niet alleen de bewonende van Eos te beschermen tegen Niflheim maar ook als, dit maal, volledig loyaal leger dat direct achter Noctis zou staan mocht de prins klaar zijn om zijn stad en troon terug te eisen. Natuurlijk moesten ze dan eerst Noctis vinden, maar die was aardig goed in verstoppertje spelen leek het wel. Lady Lunafreya vinden was ook een van de hoogste prioriteiten. Nyx was zijn laatste belofte aan King Regis nog niet vergeten maar zowel Libertus die Luna uit de stad begleid had als de Oracle zelf waren verdwenen. Toch, met Libertus bij haar in de buurt hoefde hij niet veel te vrezen voor haar leven. Libertus zou haar beschermen met zijn leven dat wist Nyx zeker.

Dus al met al. Er was veel te doen. Veel te veel voor een man allen en inplaats van starten aan deze taken zat Nyx hier. Alleen. Een van zijn twee daggers stak al in een boom aan de andere kant van een klein wateroppervlak terwijl Nyx zelf nog op een afgebroken stuk muur zat. Het was zijn bedoeling geweest om naar de dagger te warpen maar magie was ver te zoeken. Hij had niets meer. Geen graantje van de Crystal's kracht stroomde op dit moment door zijn bloed heen en hij voelde zich zo hulpeloos als een puppy. Zeker bij de gedachte dat hij zometeen dus maar door het water moest waden om de dagger terug te halen. Of..

Terwijl zijn ogen naar de andere dagger gleden zuchtte de zwartharige man en nam een grote slok van de alcoholische drank naast hem. "Wat kan er mis gaan." Het was typisch iets voor hem om de goden uit te dagen en met een iet wat zelfverzekerde grijns greep Nyx de dagger vast. Vernauwde zijn ogen en gooide de dagger richting de boom. Alleen maar om de dagger langs de boom te zien gaan en een stuk verderop in het water te zien plonsen. "Shit." Realiserend dat als dat verdomde ding de bodem zou raken en onder de modder zou zakken het bijna onmogelijk zou worden om terug te vinden sprong hij van zijn muurtje af en bewoog zich righting de kringen van waar de dagger het water had geraakt. Het kon toch niet moeilijk zijn om een dagger te vinden in een meer? Vast niet moeilijker dan een naald in een hooistapel..

BY MITZI

for hearth and home
THE KINGSGLAIVE ARE A GROUP OF ELITE SOLDIERS IN LUCIS. GIVEN THE BLESSING OF THE KING'S MAGIC, THE KINGSGLAIVE FIGHT AGAINST THE FORCES OF NIFLHEIM BEYOND THE WALLS OF INSOMNIA. COLLOQUIALLY REFERRED TO AS "THE GLAIVE."
PMCharacter Sheet
^
Aranea Highwind
 Posted: Apr 11 2017, 11:10 PM
is Offline

6
gil

Level 1
Lancer
female ♀
30 y.o.

Don't be afraid to be the first to resort to violence.
Ik had me Lance voor me neer gelegd op de tafel en was hier en daar dingetjes aan het onderhouden. Maar mijn hoofd kon zich er totaal niet op concentreren, verveling en irritatie heerste op dit moment daar meer dan concentratie. Afgelopen weken waren mijn activiteiten vrij, aaaaah, te regelmatig geworden? Ik was vrij bewust over mijn plichten als captain maar dat was mijn probleem ook niet helemaal. Het waren meer de taakjes waar ze me laatste tijd steeds mee opzadelen. Ik vloog van hot naar her per aanvraag van de captains van allemaal bases verspreid over het continent. De captains, voornamelijk, waren mij probleem. Met geen doel voor hun eigen ogen en alleen maar druk bezig de emperor verwachtingen te behalen en hun eigen zootje veilig te houden, vond ik ze een van de meest lege en ranzige mensen. Ze zaten altijd te mopperen als ik beetje laat, oke, vrij laat aankwam en zich af te vragen waarom ik ooit als captain ben gekozen. Elke hoor ik het zelfde gemompel maar opkomen of werkelijk ergens voor strijden zat niet in ze. Ze waren niet moeilijk om mee om te gaan, maar... gewoon zo saai en levenloos. Met mijn gedachtes alweer niet gericht naar de activiteit voor handen, gaf ik het maar op. Ik bestudeerde de scherpe bovenkant tot het handvat van mijn wapen, mijn gedachte nog steeds ergens ander op gericht.
'Captain!' Met het geluid van klinkende hakken hoorde ik het woord dat vaak voor niet veel goeds belooft. 'Captain Caligo asks for your presence at the eastern base from here.'
Zachtjes legde ik het wapen op de tafel waaraan ik aan het werk was en leunde lichtjes met mijn vingertoppen tegen de tafel. Ik draaide mijn hoofd langzaam, waardoor de soldier in mij zicht kwam. Ik zag kleine zweet druppeltjes vormen aan de zijkant van zijn hoofd, waarschijnlijk mijn humeur opgemerkt te hebben. Ik keek hem een tijdje aan, mij humeur nog meer geïrriteerd. Ik pakte mijn Lance van de tafel met zwaai, ogen nog steeds gericht op de soldier.
Ik deed me ogen dicht en met paar grote stappen liep ik langs hem, in de richting waar hij vandaan was gekomen.
'Inform Wedge' en ik vertrekte naar de zijkant van het schip, de plek net buiten waar ik vaak mij tijd door bracht.
Aangekomen zakte ik door me knieën en ging zitten aan de zijkant met een hand steunend tegen de Lance.

'Aaaaah'

Ik moest die verveling en irritatie ergens kwijt, ik kon het niet op mijn crew af reageren. Een ander slachtoffer... Iets... Als het landschap langzaam voorbij liep zocht ik naar een oplossing, turend in de verte.
Plots zag ik een glinster in mijn ooghoeken en draaide mijn hoofd, gevolgd door mijn lichaam zo snel als ik kon. Met een gefocuste blik zocht ik het gebied totdat mijn blik viel op een tweede glinster gevolgd door een splons. Ik stond snel op, de hoeken van mijn lippen onbewust al naar boven gekruld in een sluwe glimlach. Ik hopte snel naar binnen en sloeg de eerst soldier aan de haak. 'Inform Wedge I'm going out, just land the ship somewhere nearby.' Ik liet zijn kraag los en hij keek me met een onverwachte en verwarde blik aan. Met een blik maakte ik hem duidelijk dat hij moest opschieten en hij vloog weg.
Ik stapte naar buiten, mijn blik weer gefocust op het ene punt. Ik schatte de afstand af, zakte lichtjes door me knieën en schoot mezelf af naar de locatie. Ik maakte een spin in de lucht voordat ik mijn Lance voor me deed om mijn val te breken.
Ik landen net voor het water neer, maar door de luchtdruk kwam het water toch met paar grote golven omhoog en de grond onder me kraakte open op paar plekken. Ik spinde mijn wapen in mijn rechterhand een half slag en prikte de onderkant in de grond en leunde er tegen aan, zoekend waar de activiteit vandaan kwam. Ik zag wat bewegen en mijn lippen krulde zich weer in een lach.

'I hope- no, THIS IS going to be fun.' zei ik in een zachte stem tegen mijzelf.

liv's codes

PMEmailCharacter Sheet
^
Nyx Ulric
 Posted: Apr 12 2017, 09:50 AM
is Offline

6
gil

Level 1
rogue
male ♂
27 y.o.

My life is nothing. Giving the future to those who want to see it…is everything.
Nog een maal dook hij onder. Zijn hand uitgestrekt tot hij de metalen kant van de dagger voelde en verplaatste zijn hand snel om het leren handvat vast te grijpen. Meteen zette de man zichzelf af tegen de grond en kwam omhoog uit het water, happend naar adem en iet wat gedesorienteerd.

Knipperend om het vieze water uit zijn ogen te krijgen draaide Nyx zijn hoofd bij. Toen hij eenmaal een helder beeld kreeg haalde hij een hand door zijn haar om dit uit zijn gezicht te krijgen voor er een triomfantelijke grijns rond zijn lippen ontstond. Natuurlijk had hij de dagger terug. Het was niet mogelijk om deze kwijt te raken. Als hij dat wel zou doen dan zou het wel heel slecht zijn.

Ja oke, voor iemand die normaal altijd die dingen rondgooide als een gek was hij wel degelijk gesteld op de twee wapens. Ze waren de twee delen van zijn leven. Een gemaakt in het dorp waar hij geboren was. De andere in de stad waar hij zijn leven had gegeven voor het koningshuis. Alles kon hij verliezen in zijn leven. Maar de twee wapens zouden bij hem blijven.

Compleet opgenomen in gedachten en met een lichte waas van alcohol in zijn hoofd had hij het eerst niet gerealiseerd dat hij niet alleen was. Maar nu Nyx zijn omgeving weer in zich op kon slaan was de vreemde vrouw op d'r stokkie duidelijk zichtbaar. Met vernauwde ogen staarde hij op. Ze had geen bekend gezicht, maar iets aan haar was duidelijk niet goed. "Kan ik je helpen?" Mompelde hij droogjes de andere dagger uit de boom rukkend en stak ze allebei weg. Hopend dat hij er een stuk beter uit zag dan dat hij zich op dit moment voelde maar als hij op z'n gevoel moest afgaan zag hij er uit als een trashbag met wild haar. Niet het meest charmante. Niet dat hij daar weer veel aan kon doen. Wat verwacht je als je net onder water duikt om een mes te redden. Kon ze niet even wachten met hem lastig vallen tot hij er tenminste iets van beter uit zag?

BY MITZI

for hearth and home
THE KINGSGLAIVE ARE A GROUP OF ELITE SOLDIERS IN LUCIS. GIVEN THE BLESSING OF THE KING'S MAGIC, THE KINGSGLAIVE FIGHT AGAINST THE FORCES OF NIFLHEIM BEYOND THE WALLS OF INSOMNIA. COLLOQUIALLY REFERRED TO AS "THE GLAIVE."
PMCharacter Sheet
^
Aranea Highwind
 Posted: Apr 12 2017, 03:24 PM
is Offline

6
gil

Level 1
Lancer
female ♀
30 y.o.

Ik stond daar voor een goeie 4 minuten totdat de man voor me eindelijk klaar was in het water rond te proetelen. Het water was vrij onhelder ook al was het niet superdiep, was het toch moeilijk om te zien hoe hij precies uitzag. Uit de vlugge geproest voor lucht en daarna weer duikend naar beneden viel me niks bijzonder over hem op, alleen dat hij me niet bekend voor kwam en als een zootje uitzag.

Toen hij eindelijk klaar was en weer naar boven kwam, knipperde hij eerst z'n ogen paar keer met zijn zijkant van ze hoofd zichtbaar. Paar haren waren tegen ze gezicht geplakt en de rest zat in paar rare klitten op zijn achterhoofd, hij veegde de paar haren uit zijn gezicht en echt waar? Hij was haar nog steeds niet opgevallen. Hmmmm, I'm sure I came down with a hard hit if I remember correctly? Zijn kleding zag er uit als iets totaal niet uit deze omgeving, meer formele stads kleding of misschien een hoge rank soldier. Hij kwam langzaam het water uit zijn rug nu helemaal naar mij gekeerd. Yes, he is definitly from the big city. Dacht ik mijn hoofd, strompelde liep hij richting een boom en trok de dagger die er in vast zat eruit. Hij zag er uit of hij wel wat skills had met zijn wapens, twee daggers wat ik tot nu had gezien, maar zijn looppas was wat slompig. Mijn gok was dat hij wel wat drank had geconsumeerd.
Terwijl hij bezig was zijn eigendommen te verzamelen was er grote grijns op zijn gezicht tevoorschijn gekomen terwijl ik hem rustig zat te bestuderen, al had ik zelf ook een lichte lach op mijn gezicht.
Toen hij mij eindelijk opmerkte en zich omdraaide, kneep hij ze ogen paar keer samen totdat er eindelijk paar zwakke woordjes uit hem kwamen.
Zijn antwoord brak mijn glimlach helemaal vrij en schudde mijn schouders zachtjes, geamuseerd op het antwoord. Ik ging recht op staan en trekte mijn wapen weer uit de grond en richtte de punt zijn kant op.

'Entertain me' Ik nam een stap dichterbijer, de scherpe punt dichter bij zijn keel gericht. 'Aaaah, I wish to call you pretty boy, but really, at the moment there is nothing pretty about you' Ik zakte lichtjes door me knieën, klaar om zijn aanval te ontwijken. Ik had namelijk geen een reden om tegen hem te vechten en hopelijk had zijn dronken hoofdje dat niet door, er was namelijk niks meer vermakelijk dan dat.

liv's codes
PMEmailCharacter Sheet
^
Nyx Ulric
 Posted: Apr 12 2017, 08:28 PM
is Offline

6
gil

Level 1
rogue
male ♂
27 y.o.

Het had hem dan wel even geduurd om zijn wereld weer helemaal helder te zien en het was duidelijk dat de vrouw voor hem niet al het geduld had van de wereld. En daarmee dus ook veel liever had gehad dat hij haar eerder had opgemerkt. Had zij even pech.

Snuivend kraakte hij even zijn nek om zijn gedachtengang helder te krijgen en haalde na haar opmerking nog een hand door zijn haar. Nyx was niet bepaald het type om veel om zijn uiterlijk te geven, maar hey, als een meid tegen hem zei dat hij er niet uit zag. Tja, dat deed toch wel ergens even pijn aan zijn ego hoor.

"Ik heb geen behoefte aan jou vermaken, of wie dan ook for that matter." Zijn blauwe ogen richtte hij strak op de dame die ondertussen het puntige uiteinde van haar lance op zijn keel had gericht, niet dat dit veel met hem deed, behalve dan een kleine grijns op zijn lippen vormend. "Verwaht je met iedereen te vechten die je twee seconden geleden ontmoet hebt?" De vrouw negerend stapte hij het diepe water uit om zichzelf op te heisen naar de plaats waar hij zojuist gezeten had en greep het blikje drank vast. "Niet de beste eigenschap die je kan hebben. Zometeen kom je nog iemand tegen die sterker is dan jij hoopt te zijn."

Hij had niet bepaald de behoefte om een gevecht met haar aan te gaan. Niet alleen omdat het puur tijdsverspilling zou zijn van de belangrijke taken die hij had, maar hij was ook nog eens niet in topconditie. Dronken en zonder kracht van het crystal zou hij in de pan gehakt worden door een meid. No thanks.

BY MITZI

for hearth and home
PMCharacter Sheet
^
Aranea Highwind
 Posted: Apr 12 2017, 10:42 PM
is Offline

6
gil

Level 1
Lancer
female ♀
30 y.o.

Met mijn wapen nog steeds naar hem gericht antwoorde hij terug na zichzelf wat opgehelderd te hebben. Hij liet het minimalist aantal interesse zien om combat met me uit te oefenen, of iets hem tegen hield van actie te ondernemen. Hij haalde zijn hand nog eens door zijn haar en iets pakte mijn aandacht.
Hij richtte zijn ogen op mij, nog steeds weinig interesse op zijn gezicht getoond.
Zijn commentaar amuseerde me, officieel tevreden met de beslissing om hier naar beneden te komen. Gezien hij niet snel tot actie zou komen, verwijderde ik mijn Lance van z'n momentele positie en gooide mijn handen in de lucht.

'Ain't that how usually best buddies are formed?' Zei ik met een ironische ondertoon. Mijn ogen volgde zijn bewegingen, nog steeds mijn aandacht ergens op gericht ook al kon ik niet precies me vinger op leggen waarop. Hij draaide zijn rug tot mij en sprak weer. Met een spottende lach bracht ik mijn hand tot mijn borst, buigde mijn rug lichtjes en maakte een formele buiging.

'Ain't that the fun part about it, boy? Finding someone stronger than me is the most exciting and challening part. How borish would it be having to play with someone weaker than me, why would I even try to fight him with all my power in that case?'

Ik keek links van me, zag paar keien naast elkaar liggen en ging op de grootste zitten, het teken te laten zien ik geen actie zal ondernemen. Iets anders had mijn aandacht afgeleid, al zou ik combat met hem nog steeds niet afslaan. Ik was er van zeker dat ik ergens in de toekomst echt wel hem van zijn reet af zou krijgen, al helemaal als die onbekende obstakel uit de weg was. Ik keek hem een tijdje aan, zijn uitrusting en gezicht nu goed in zicht, met al zijn haren uit zijn gezicht en zich zelf uit het water hebben geheisd. Een ding was zeker, hij kwam niet van Niflheim vandaan. Lucis misschien....? Voor de zekerheid zou ze haar positie achter wegen laten, dat was toch niet tot grote relevantie. Ik focusde me meer weer op zijn gezicht and than it hit me. Zijn oren, hij had flapoortjes. Ze steekte wat naar de zijkant, niet belachelijk veel maar net hoeveelheid dat het te doen was, maar toch aandacht trok. Het moment dat ze zag had ze een nieuw doel voor ogen, een die ze hoe dan ook voor elkaar zou krijgen. Ze moest aan zijn oren trekken, als zou Caligo tot morgen ochtend op haar moeten wachten en kon ze de grootste aanbrul van hem ooit verwachten, IK MOET aan die oren trekken.
Ik rechte mijn rug weer een beetje, wetend dat ik dit keer niet nonchalant kon aanpakken.

'Dear Six, where are my manners. My name is Aranea, Aranea Highwind.' Ik legde mijn hand weer op mijn borst, aangezien onze afstand te groot was om hem een hand te geven. 'And what do they call you by, boy?'

liv's codes
PMEmailCharacter Sheet
^
Nyx Ulric
 Posted: Apr 13 2017, 03:42 PM
is Offline

6
gil

Level 1
rogue
male ♂
27 y.o.

Hij kon het niet helpen om nogmaals een zachte zucht over zijn lippen te laten rollen. Dit was vermoeiend, of hij was echt meer onder invloed van de alcohol dan hij gedacht had, maar zoveel had hij nou ook weer niet op toch? Nog altijd met zijn armen over elkaar geslagen en met een strakke blik bleef hij haar aankijken. Haar bewegingen in zich opnemend een patroon proberen te ontdekken in haar manier van doen zodat hij dit op een later moment zou kunnen gebruiken tegen haar, mocht ze hem toch echt teveel gaan irriteren.

Op haar woorden schoot hij even in de lach terwijl hij zijn rechter wenkbrauw omhoog trok om haar vragend aan te kijken. "Dan weet ik niet bepaald wat voor vrienden jij hebt gehad in je leven meid, maar de meeste van mijn vrienden willen mij niet on sight aanvallen." Vrienden hmpf. De meeste van zijn vrienden hadden hem verraden en in de steek gelaten toen niet alleen hij maar heel Insomnia ze nodig hadden gehad. Misschien was het maar beter geweest dat ze nu overleden waren, anders zou Nyx nog wel eens een manhunt op kunnen zetten. Hoeveel liefde en warmte hij voor hen had gevoeld. Alles was veranderd in woede jegens iedereen die niet alleen King Regis had verraden in hun eigen egoistische gedachtengang maar daarmee ook heel Insomnia de rug toe had gekeerd. Met al diens inwoners..

"Fun" Nyx haalde z'n neus op en kwatte op de grond "Ik zie de fun niet in van 1 op 1 met iemand vechten. Wie ziet dan hoe goed je wel niet bezig bent." Dit maal scheen er een grijns op zijn lippen terwijl hij haar even recht aanstaarde. "Ik vecht liever met een publiek. If you're up for it."

Okee, ze begon hem een beetje.. vreemd? aan te kijken. Haar blik viel hem duidelijk op en trok zijn wenkbrauw opnieuw op, zijn hand plaatsend op waar ze naar aan het staren was en voelde zijn oor. Was ze.. Waarom.. Wat ongemakkelijk bewoog hij een paar lokken van zijn haar voor zijn oor die zichtbaar was en voelde nog even voor de zekerheid of hij het oortje dat hij had gedragen voor de val van Insomnia niet nog in zijn oor stak, maar dit was niet het geval dus daar kon ze niet naar staren... Wat was het dan wel? Voor hij het haar kon vragen bracht ze hun al rare gesprek op een andere toon. Een waar Nyx wat beter mee om zou kunnen gaan. "Highwind. Dat is niet een veel voorkomende naam." Mompelde hij even haar aanstarend. Zeker niet in of om Lucis voor zover hij wist. Iets dat hem automatisch iets meer op zijn hoede bracht terwijl hij haar aanstaarde. "Nyx Ulric." Reageerde hij koeltjes haar aanstarend zich afvragend of hij iets van reactie zou zien.

BY MITZI

for hearth and home
PMCharacter Sheet
^
Aranea Highwind
 Posted: Apr 13 2017, 10:03 PM
is Offline

6
gil

Level 1
Lancer
female ♀
30 y.o.

Oke stop met staren, dacht ik tot mijzelf. Hij had al een poging gedaan zijn oren achter zijn oren te verstoppen maar ze piepte vanuit de zijkant alsnog uit en de dat aan de zijkant van ze hoofd ze haar ook nog eens een stuk korter is hielp hem ook niet echt. Niet wetend waar ze anders naar moest kijken, sloot ik mijn ogen want anders zouden ze toch weer langzaam terug zweven naar die twee verrassend symmetrische oren. Nee maar echt, hoe grappig en aaah, interresant? Ja, interresant leek me wel een gepast woord. Hoe grappig en interresant ze er ook uitzagen, ze waren verassend symmetrisch. Niet alleen in op de plek dat ze zaten maar ook de schelp van ze oor en dergelijke.
Verrast over mijn eigen gedetaileerde uitleg, vroeg me even af of echt niet eindelijk was door gedraait door dat heen en weer zoefen van base naar base.

'Nyx Ulric' Antwoorde hij op haar vraag.

'PFFF' Ik sloeg mijn hand voor mijn mond en keek op naar hem. Met veel moeite slikte ik mijn commentaar in en hield ik het voor me. Aranea, nee! Zei ik weer in mijn hoofd, wat als hij nou een persoon is die echt totaal niet van bijnamen houdt en kom op, met zo'n naam moet hij het wel tien duizend keer gehoord hebben. Hij was niet precies origineel, dat wist ik, maar betekende niet direct dat hij niet grappig is.
Ik kuchde zachtjes voordat ik met mijn vingers op mijn lippen begon te trommelen.

'Hmmmmm, NYX Ulric you say, NOTHING I have heard before.' Crap. Ik had nog zo mijn best gedaan om me zelf in te houden maar alsnog kwam er een pun er tussen uit glijden. Hopend dat hij het niet door had praatte ik er snel over heen.

'I guess you come from somewhere around the area, as were I come from we don't have a lot of Ulrics.' Ik plakte een glimlach op een gezicht en kantelde mijn hoofd, terwijl ik het onschuldige gesprekje op gang hield. 'But aaah, do you come here often? Because to me it doesn't look like the greatest place to hang around.' Ik keek naar het meertje waar hij in rond speelde toen ik hier aan kwam en vroeg me af wat hij precies aan het doen was hiervoor.
Zijn uitdaging schoot me weer naar binnen, aangezien ik paar seconden geleden te druk was met zijn o zo verleidelijke oren waar ik aan moesten- Highwind, calm down.
Ik klapte mijn handen samen en keek hem aan met gesloten ogen en een lach weer op mijn gezicht geplakt.

'Oh! But of course I don't mind if you feel saver if there is some audience around us. Ik opende mijn ogen en keek hem uitdagend aan. 'But perhaps leave your girlfriend home, to make sure she won't be ashamed. I'm ready any time.'

liv's codes
PMEmailCharacter Sheet
^
Nyx Ulric
 Posted: Apr 17 2017, 09:19 PM
is Offline

6
gil

Level 1
rogue
male ♂
27 y.o.

De vrouw was eigenaardig om het maar vriendelijk te zeggen. Ze was duidelijk op iets uit en hij kon niet zo 123 ruiken wat precies. Of nou ja, niet dat hij iets kon ruiken, meer figure of speach style he. Oh well. Hij zou haar maar op afstand houden en er voor zorgen dat ze hem met geen vinger kon aanraken. Dronken of niet, dat moest toch wel mogelijk zijn?

Ohhhh die opmerking.. Hij kwam precies op het moment dat hij m eigenlijk had kunnen verwachten want tja. Dat soort opmerkingen werden vaak genoeg naar zijn hoofd gesingerd. Toch betekende dat niet dat het hem minder irriteerde. Het waren kinderachtige gezegdes die toch altijd weer terugkwamen. Als het niet van mede glaives die het lollig vonden om hem te porren was, dan kwam het wel van andere gekken die dachten dat ze zoveel beter waren en hem de grond in wouden drukken.

Op dit soort momenten was Nyx blij dat hij een waar 'pokerface' kon trekken. Zijn blik bleef strak terwijl hij haar emotieloos aanstaarde voor een halve minuut nieteens knipperend voor hij zijn hoofd opnieuw afwennde en zichzelf uitrekte. "Af en toe in de hoop om niet gestoord te worden kom ik hier ja." Antwoorde hij iet wat droogjes op haar woorden zichzelf weer terugdraaiend naar haar met een opgetrokken wenkbrauw. "Ah dus je verwacht echt dat je mij kan verslaan hand to hand hmm?" Het liet hem even lachen voor hij zijn flesje leegdronk en haar onderzoekend aankeek. "Of wil je zo graag overmeesterd worden door een man. Dat kan ik ook op hele andere manieren doen hoor." Grijnzend leunde hij achterover en staarde haar iet wat uitdagend aan.

BY MITZI

for hearth and home
PMCharacter Sheet
^
Aranea Highwind
 Posted: Apr 24 2017, 07:39 PM
is Offline

6
gil

Level 1
Lancer
female ♀
30 y.o.

Ik richtte mijn blik naar het water reflectie. 'Coming to such place for peace huh.'
Ze wist dat hij iets achterhield, maarja, ze kon hem niet ongelijk geven want ik deed precies hetzelfde. Een soldier uit Lucis was haar momentele gok, ik ben wel blij dat ik hem dronken aantrof want anders had hij die paar hints niet laten vallen. Ze zag dat hij een strak gezicht trok, maar hij was een beetje slompig en daardoor viel hij op.
Ik staarde enkele minuten in stilte naar het water, negerend zijn laatste uitdaging. Het enigste wat ik me afvroeg of hij sexueel gefrustreerd was, niet dat ze enkele intresse had hem ermee te helpen. Hij was hoogst waarschijnlijk jonger dan haar, niet dat een groot probleem was, maar niet echt mij ding. Ook hij zag er niet slecht maar beetje ruw uit langs de randjes en te ongeduldig, niet dat ze dat zelf niet soms is.
Ik richtte mijn blik weer op naar boven, klaar met het uitdagen en het standaard praat materiaal. Het ging me toch niet tot mijn doel helpen, ik wist niet of dit ging helpen maar tenminste gaf me wat informatie wat op dit moment toch in mijn achterhoofd afvroeg.

Wacht eens even. Hij zit nog al gevaarlijk ver naar achter geleund. Ik richte mijn blik weer naar beneden, hij zag niet al te vertrouwelijk uit toen ik hem daarnet zat aan te staren. Hmmmmmm, hij zag er niet als de type om snel iets toe te geven en ik kon het altijd nog als laatste optie kiezen, als hij echt van Lucis vandaan komt. Grootte kans is dat hij het offer om hem naar Hammerhead of andere plekken te brengen met veel connecties toch niet aanziet zo snel het Nilfheim schip tevoorschijn komt. En ik moet toegeven, ook al dacht ik tot mezelf letterlijk een seconde geleden dat ik klaar was met hem uit de dagen was het nog best wel vermakelijk.

Jup, hij ging me toch niet vertrouwen en ik had zo'n gevoel dit vast toch niet de laatste keer gaat worden dat ik hem zie.

Met een snelle beweging stond ik half op, knieën doorgezakt zodat ik zoveel mogelijk kracht in mijn armen kon zetten. Ik zwaaide mijn Lance, hopend dat de sterke luchtstoot hem van zijn plek zou gooien of tenminste zijn balans zou verliezen.

liv's codes
PMEmailCharacter Sheet
^
Nyx Ulric
 Posted: May 3 2017, 12:20 AM
is Offline

6
gil

Level 1
rogue
male ♂
27 y.o.

Ze leek even ver weg in dromenland te zijn en niet te reageren op zijn woorden. Oke prima dan, het raakte zijn o zo tere hartje echt niet hoor dat ze hem zomaar negeerde.

Een grijns lag rond zijn lippen terwijl hij haar iet wat onderzoekend aankeek. Hij was altijd een easy-going persoon geweest. Hij had niet veel moeite met wie dan ook aanspreken maar hielt zichzelf kalm en respectvol als het tegen de juiste personen was geweest. Deze vrouw, Deze Aranea deed hem niets. Ze kon voor hetzelfde geld van Niflheim zijn en het deed hem niets. Naast dan natuurlijk het kleine feitje dat hij een einde aan haar leven zou maken. Maar hey, details.

Ze zakte door haar knieen en meteen richtte Nyx zijn gezicht op. Hoe veel drank hij dan ook op zou hebben een gevecht zou hij wel aan kunnen zien komen en nu dus ook. Ze zwaaide met haar lance maar Nyx sprong omhoog voor ze luchtstoot hem zou kunnen raken en maakte een niet al te gracefulle salto om vervolgens een van zijn twee daggers haar richting op te gooien. Misschien vergetende dat hij er niet achteraan zou kunnen teleporten en kwam grommend neer op de ruines die als vaste grond diende. Onder zijn voeten brokkelde onder het spontane gewicht wat stukken af waardoor hij even onstabiel stond maar al snel vond hij zijn evenwicht weer terug en rekte zichzelf uitgebreid uit. "Wat probeer je nou meis?" Hij draaide zijn hoofd bij haar recht aanstarend voor hij over de rotswand sprong en haar richting op sprintte klaar voor een tweede aanval en tijdens die aanval ook z'n dagger teruggrijpend.

BY MITZI

for hearth and home
PMCharacter Sheet
^
Aranea Highwind
 Posted: May 4 2017, 12:41 PM
is Offline

6
gil

Level 1
Lancer
female ♀
30 y.o.

Het ging niet helemaal als plan maar me doel had ik tenminste bereikt, hij kwam uit die verdomde boom. Hij gooide zijn daggers met een vlugge beweging naar haar toe. Ik ze net kunnen ontwijken met me adem ingehouden, damn hij had echt wat quality hangen die handjes. Ze te blokkeren was hoogst waarschijnlijk een makkelijkere move geweest maar op deze manier was de afstand hopelijk wat groter tussen hem en zijn wapens.

Hij kwam nogal gevaarlijk neer maar wist zichzelf net nog te redden en voordat hij vooruit schoot, kwam er nog wat uit zijn mond maar mijn aandacht was naar totaal wat anders. YES, mij kans. Met snelle beweging kwam hij mijn kant op, elke stap dichterbijer, wat ik al de hele tijd probeerde. Ik gooide mijn lance de grond in naast me toen hij eindelijk net voor me was. Ik wist dat niet de geweldigste move was om te doen, maar was het beste wat ik nu kon krijgen, met zijn wapens buiten bereik. Mijn armen bewogen snel omhoog, geen mogelijkheid langs laten gaan dat ik het zou missen.

Thug

Thug thug

Ik had eindelijk zijn oren vast. Beide handen, mijn duim en wijsvinger gewikkeld om de puntjes van zijn oren.

Thug thug

Ik trekte ze naar buiten en dan wat omhoog.

"Haaahahah!"

Ik voelde mezelf weer 10, as a kid in a toy shop. Het gevaar dat hij misschien ook skilled is in martial art was zo onbelangerijk op dit moment, hell, sacrifices have to be made.
Ik had zo'n spijt, waarom had ik het mooie van oren nooit eerder gezien!

liv's codes
PMEmailCharacter Sheet
^

Topic Options
Add Reply
New Topic
New Poll

Peculiar Children
skinned by darby and Cinder
© 2017 Final Fantasy